sâmbătă, 17 martie 2012

Clonarea.Pro? sau Contra?

Acest articol imi apartine, dar de pe un alt blog, incerc o chestie sa vad daca  imi iese:D




  • In primul rand a-si dori sa incep prin a va spune ca ingineria genetica a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, ajungandu-se la stadiul in care s-a putut efectua procedeul de clonare. Dupa cum stiti prima data s-au clonat animalele si cea care a fost clonata pentru prima data a fost oita Dolly. In ciuda faptului ca era foarte tanara, la varsta de aproape 3 ani murise.
  • Trecand peste acestea voi ajunge la cele doua chestiuni Pro? sau Contra? si voi incepe desigur cu Pro!
  • Pro! Mi se pare un lucru bun, deoarece poate salva vieti si face lumea mai buna, o poate imbunatati. Cum poate salva vieti?
  • Inca nu s-a ajuns la asemenea performanta de a se clona organe, dar in viitor si prin cercetare se va ajunge sa putem clona o inima, iar cel care va avea nevoie de ea, sa nu mai aibe probleme, fiind perfect compatibila cu el. Ganditiva cate vieti ar fi salvate datorita clonarii de organe!
  • S-ar putea prelungi viata cu cativa zeci de ani. Daca cineva ar suferi de vreo boala de plamani, in urma unei tumori, sau a cancerului, s-ar scoate organu afectat si ar putea fi inlocuit cu unul sanatos si perfect compatibil cu perosana respectiva (precum am mai spus). Ar fi cel mai grozav lucru care s-ar putea obtine.
  • Animalele care sunt pe cale de disparitie, ar fi salvate.
  • Familiile care stiu ca isi vor pierde copilul, deoarece acesta este grav bolnav, isi pot clona copilul. Sau in urma unui accident, familia fiind foarte indurerata, ar putea sa-si cloneze copilul(chiar daca nu ar fi acelasi suflet).
  • Contra! Daca e si ar fi legalizata, ar creste populatia foarte masiv, deoarce fiecare ar fi salvat si fiecare ar dori sa traiasca mai mult.
  • Religiile de toate felurile sunt contra clonarii, spunand ca Dumnezeu este singurul care poate da viata si o poate lua.Va dati seama ce neintelegeri ar fi si cate fel si fel de discutii.Insa in acest caz eu am ceva de comentat, Dumnezeu ne-a lasat pe pamant sa supraveituim si sa ne dezvoltam si nu inteleg de ce este interzisa clonarea de catre religie.
  • Nu trebuie sa te ghidezi in viata numai dupa asta. Mai zicea in Biblie o chestie "Doar crede nu cerceta", daca am fi ascultat acest lucru, am fi fost de mult morti NU am fi evoluat deloc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu