sâmbătă, 3 septembrie 2011

Eu am o problema cu titlurile !

Nu mai privesc inapoi. Nici voi sa nu o faceti. Speranta e cea care ne face slabi. Doar ganditi-va la ce a fost, ce a fost frumos, ce va facut fericiti candva, probabil ce urati acum. Eu nu pot avea ura pe cineva. Nu-mi sta in fire. Pot fi foarte indiferent. Te pot sterge din mintea mea. Te transform intr-un gandac, care mai devreme sau mai tarziu, va sfarsi sub piciorul meu calcat. Nu va ganditi prea mult, daca aprofundati, doare !


Sa nu aveti regrete, o viata plina de regrete nu te ajuta. Decat sa regreti ca nu ai facut ceva, mai bine regreti ce ai facut ! Dar cel mai bine e, sa nu regreti nimic.


Cand vantul adie, iar sufletul plange de gelozie, de neimplinire.Din nou nu e bine !



Tineti prieteni pe  langa tine, in clipe din astea de agonie sau cel mai bine, singur in noapte. Casti pe cap si hai la colindat, orasul in lung si-n lat. Asta fac cand nu mai pot si ma simt singur si doare. 



Cel mai dureros mi se pare, sa-i ai pe toti aproape, dar tu, sa nu simti pe nici unul aproape.

Nu e bine sa suferi, dar e firesc !

Nu-i asa ca doare?

Un comentariu:

  1. Foarte tare! Ai niste postari deosebite si tin mult sa te felicit pentru ele! investesti suflet si sufletul transpare si ajunge pana la cititori, dand articolelor un ceva unic, autentic. Bravo! Sper sa mai scrii, eu una sunt nerabdatoare sa(te)citesc!

    RăspundețiȘtergere