miercuri, 7 septembrie 2011

Vorbesc singur !

M-am enervat, am uitat un lucru esential. Nu cauta nimanui in coarne:)) Ti se va urca in cap.


Nu mai e si gata. Linisteste-ti trupul, mintea si gandurile. E a lui acum. Nu-ti mai apartine. Nu mai ai drepturi:)) Nu realizezi nimic in prezent, daca privesti in trecut :)


Mai mereu am fost afectat de trecut. Nu o sa mai fac greseala asta. Am realizat ca nu se merita:)


Adio.... au fost cuvintele lui. A mers incet si nu a privit in spate. Tu de ce nu ai putea sa faci la fel?


Vorbesc cu mine, vorbesc cu tine, nu ma mai inteleg cu nimeni. Am o singura cale, gresita si deplasata tare, dar o stiu cel mai bine. Cineva imi spunea ca asa e bine! Ineaca tristetea, nu o lasa sa iasa la suprafata si sa-ti  invadeze sufletul. Nu mai stiu ce sa cred. Vin-o si intinde-mi mana, simt neincredere si ura in privirea ta. De ce sa te iau de mana?


Nimeni nu merita, a fost candva... a meritat, dar s-a incheiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu